torsdag 6 december 2012

Testament- True American Hate!

Kvällen har tillbringats ihop med goda vänner och en hel del god musik har spisats i listform. Kvällens lista var nummer 1052 i ordningen och massor med band/artister har passerat genom åren. Runt 1070 olika band/artister har testats och det handlar enbart om hårdrocksband med vissa undantag som tex Frank Zappa och Atomic Swing. Dessa kanske inte passar in under hårdrockens jätteparaply, men någonstans känns det som det är okej att ha med dom i alla fall. I kväll gjorde The Doors debut som utmanare med låten "Peace Frog" och The Doors är definitivt ett band som ligger i gränstrakten.

Det är ett privilegium för mig att ha personer som är villiga att ställa upp på mina projekt. Att ställa upp vecka efter vecka och lyssna på musik är stort och för mig känns det viktigt med tanke på att detta har blivit mitt livsverk. 1052 stycken listor har jag bjudit på sen starten i januari 1986 och lista nummer 1052 toppas av Testament och deras "True American Hate" från plattan "Dark Roots Of Earth".

Jag skulle tro att Alsenfelt får förnyat förtroende även i fredagens bortamatch mot Asplöven.

Snälla spelare och ägare i NHL. Skriv på papperen nu och starta upp världens bästa liga innan jul.

Att skotta snö är inte det roligaste som finns, men det måste göras.

Vi säger så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar