onsdag 6 april 2011

Tråkig onsdag!!!

Jag är aldrig sjuk så det känns konstigt att ha varit kass de tre senaste dagarna. Feber och snuva gör att även morgondagen kommer att tillbringas i hemmet. Har hunnit med att lyssna lite grann på Iron Maiden i alla fall och nu på kvällen så tittade jag på filmen "Min Stora Kärlek" med Gwyneth Paltrow. Jag hade inte sett den tidigare och en lättsam komedi är ungefär vad jag pallar med denna afton. Bra film var det hur som.

Kvalserien går vidare och nu kommer allt att avgöras i sista omgången vilket lag som gör Växjö sällskap till nästa säsongs elitserie. På fredag kväll vet vi om det blir Modo eller Södertälje. Dom möts i en helt avgörande match i Örnsköldsvik. I kvalserien till Allsvenskan har Karlskrona skaffat sig matchboll att göra Troja/Ljungby följe. Huddinge borta i sista omgången och seger där så får Karlskrona för första gången spela i hockeyallsvenskan. Tomas Kempe har då gjort ett fantastiskt jobb med laget som varit på gång i några år nu.

I NHL så har Oilers vunnit två raka matcher mot Vancouver och det spelar egentligen inte så stor roll, men alltid trevligare när laget vinner. Devan Dubnyk höll sin andra nolla i natt när Edmonton vann hemma med 2-0.

Pääjärvi blir garanterat en stor förstärkning för Tre Kronor om han tackar ja.

I morgon är det torsdag och då synas Somewhere In Time med Iron Maiden i torsdagsklassikern.

Vi säger så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar