onsdag 20 april 2011

Frysleverans från helvetet!

Påskvecka betyder full fart på jobbet. Mycket bra priser denna vecka och i det stora hela trevliga kunder. Det var lite synd då att dagens frysleverans inte var det roligaste jag varit med om. Visst behövs det frysvaror, men när det som idag kommer två rågade rullburar med fryst så blir det problem. Vårat frysrum är ungefär lika stort som en fyllecell på en finlandsfärja nämligen. Nu löste det sig till slut men det fanns inte en suck i helvetet att jag skulle fått in en kartong till i vår "cell". Ny frysleverans nästa onsdag och då är jag förhoppningsvis ledig :)

Våren börjar äntligen skjuta fart och nog märks det att människor blir mer uppåt när solen börjar skina. Personligen har jag haft problem med vårdepressioner i många år, men i år har det gått jättebra och jag har inte tagit min stämningshöjande medicin och det känns fantastiskt. Jag säger inte att faran är över, men våren 2011 har hittills varit den bästa på mång, många år.

I morgon blir det torsdagsklassiker där jag synar "Pyromania" med Def Leppard.

Vi säger så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar