måndag 25 april 2011

Jocke med vinsten!

Påsken är härmed slut och omsättningen på butiken har varit riktigt bra. Det mest positiva med helgen har dock varit att min ärade kollega Jocke har fått ett nytt smeknamn. Numer kallas han för Jocke med vinsten eftersom han säljer så många trisslotter med vinst :). Det ska bli spännande att se om försäljningen fortsätter på den positiva vägen även fast helgen är slut.

Här hemma så har jag två ungar som har påsklov denna vecka och två som börjar skolan igen i morgon. Det är bara att gilla läget och kliva upp och följa med barnen till skolan. Snart är det sommarlov och då får dom sovmorgon. Men känner jag dessa töser rätt så är dom uppe vid klockan sex i alla fall trots att dom är lediga.

Själv ska jag faktiskt ta lite medicin i kväll för jag har kännt att jag har haft en liten dipp i dag. Ingen riktig dock och det är skönt för när dessa behagar dyka upp så är det inte roligt alls. I morgon är dock en annan dag och då tänkte jag jobba och ta med hunden på en långpromenad.

I morgon ska jag dessutom recensera en platta från 2011 med bandet Amaranthe.

Vi säger så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar