fredag 15 april 2011

Clas Ohlson!

Att vara ledig en fredag är inte det sämsta. Dagen startade tidigt i morse med att få iväg de yngsta barnen till skolan. En spännande dag väntade där en av tjejerna skulle uppträda som Jenny Silver i skolan. Skulle tro att det var på grund av detta som det stod två stycken och trampade bredvid sängen klockan 06:30 i morse. Det hade gått bra att uppträda mimandes till låten "Something In Your Eyes".

Själv tog jag med sambon och styrde kosan mot Leksand där jag hade bestämt träff med Emil Nilsén som förutom att ha varit klackledare i Leksand även jobbar på deras kansli. Jag hade stämt träff med honom för jag behövde svar på några frågor jag hade och trots att det tog endast c:a 10 minuter så var jag nöjd när jag åkte därifrån. Nu gäller det bara att få frågan som jag hört en fågel viska i mitt öra att jag ska få.

Efter Leksand tog vi oss till Insjön och det var faktiskt första gången jag besökte Clas Ohlson. Med detta vill jag nog ha sagt att jag aldrig varit särskilt intresserad av varken praktiskt arbete eller teknik. Om någon vill ha hjälp att spika fast någonting så är inte jag den första ni ska ringa till :)
En skaplig butik var det i alla fall och jag är helt säker på att Borlänge kommer att sno Ludvika på fler kunder när både IKEA och Clas Ohlson öppnar butiker i Dalarnas numera största stad.

Som helhet har denna fredag varit mycket bra och jag kan se in i framtiden med stor tillförsikt.

Är det något Hagberg vill ha så är det struktur och det har blivit en liten fredagsgrej att jag länkar till en mysig ballad för att ni ska få ta del av en riktig hångellåt. Eftersom jag just nu sitter och lyssnar på Tesla så tycker jag att denna passar alldeles utmärkt http://open.spotify.com/track/276oW7wsHYTfqkrDeRvS6C

Vi säger så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar