tisdag 31 maj 2011

Nervositet!

 Att vara nervös ska visst vara bra har jag hört och eftersom jag börjar bli rätt nervös inför helgen så kommer mina åtaganden som chaufför på Rockstad:Falun att gå alldeles förträffligt. Jag antar att det blir bra bara jag sätter mig i bilen och börjar rulla mot Skavsta. Vädret ser ut att visa sig från sin bättre sida också så det kan bli en riktig folkfest på Lugnet i helgen.

Emma skötte sig mycket bra idag på jobbet. Att bli satt i kassan är inte det lättaste och visst blev det fel, men det är mer regel än undantag. Som jag skrev i ett sms under kvällen: "Du är glad och trevlig och det räcker väldigt långt".

Som brukligt på tisdagar så synar jag en platta släppt 2011 och betygsätter efter första genomlyssningen. Plattan är "Relentless, Reckless Forever" med det finska bandet Children Of Bodom. Jag har aldrig varit någon jättefan av deras musik för det har helt enkelt varit för enformigt. Nya plattan är inget undantag även om de lyckats få till en del riff som faktiskt håller på denna senaste giv. Betyget stannar på 5,11 och det placerar senaste plattan med Children Of Bodom på plats 7 av de plattor från i år som jag hittills lyssnat på.

Topp 3:
3p Cry Of The Nihilist
2p Ugly
1p Not My Funeral

Tidigare Recensioner:
Bad Habit- Atmosphere (4,84)
Benedictum- Dominion (5,38)
Bloodbound- Unholy Cross (5,54)
Bullet- Highway Pirates (4,90)
Burzum- Fallen (5,28)
Amaranthe- S/T (5,25)
Cavalera Conspiracy- Blunt Force Trauma (6,00)
Agnostic Front- My Life My Way (4,69)
Avantasia- The Flying Opera (4,94)
Axenstar- Aftermath (5,80)

Vi säger så.

1 kommentar:

  1. Grattis!
    Skavsta är en enda stor byggplats just nu så det är ett mindre helvete att hämta folk där...

    SvaraRadera