måndag 23 maj 2011

Lost!

Jag mår bra och har gjort en längre tid. Då är det förbannat konstigt att man ska känna sig uppstressad för saker man tror att man borde göra när man egentligen bara kan hoppa över att göra vissa saker. Jag känner mig upprymd ena sekunden för att i nästa få ont i magen för att jag känner att jag har en massa måsten. Det jag lärt mig på senare år är i alla fall att jag prioriterar bort vissa saker och det är tur det för annars hade den berömda väggen fått sig en smäll för länge sedan.

Nu är det så att det är väl egentligen inte mig som rubriken handlar om utan den eminenta TV-serie som gick (och väl repriseras nu) på TV 4 för några år sedan. Jag har inhandlat första säsongen av Lost på DVD och det är lika bra nu som när det begav sig. Tanken är nu att köpa samtliga säsonger och titta färdigt. Av någon anledning så slutade jag följa denna serie när den gick på TV. Vad det beror på vet jag egentligen inte men jag skulle tro att en mix av tidsbrist samt att det blev lite för mycket utsvävningar till det overkliga under seriens gång.

Lucas Sandström är Leksands senaste nyförvärv och idag damp inbetalningskortet för säsongskortet 2011/12 ner i postlådan. En hel sommar väntar, men det är banne mig lite så att det börjar suga i den berömda hockeytarmen.

I morgon recenserar jag senaste plattan med Axenstar.

Vi säger så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar