måndag 16 maj 2011

En bra dag!

Det har varit en mycket bra dag. Jobbet har gått bra och charmoffensiven på damerna har gått hem :). Sen är det fascinerande när en kund född 1914 (NITTONHUNDRAFJORTON) kommer in och handlar och är klockren i huvudet. Jag tänkte idag när han var in att han var 30 (TRETTIO) år i andra världskrigets slutskede. Detta är sånt som jag kallar respekt. Efter jobbet bar det av på ett möte med byns friskolegrupp där vi finslipar de sista detaljerna att få vår ansökan klar. Sen är det naturligtvis så att vi inte vill starta någon friskola utan det kommunala alternativet är det bästa. Ett bra möte var det hur som och vi känner att vi börjar se slutet av våra ansträngningar.

Har även fått ett samtal i dag angående ett styrelseuppdrag som jag vore bra blåst om jag tackade nej till. Hade inte tid att prata i dag så jag ska ringa upp vederbörande i morgon så därför låter jag det vara lite hemligt vad det handlar om.

I morgon ska jag jobba samt recensera senaste liveplattan med Avantasia här på bloggen.

Vi säger så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar