fredag 27 maj 2011

Ledig fredag!

Inga ormbitna kollegor betydde att fredagen blev ledig och det kändes som det behövdes. Nu har jag kanske inte vilat ut i den utsträckning som ni kan tro utan mer känslan att vara ledig är fantastisk ibland. Lite städning hanns med och naturligtvis så kräktes hunden, MEN den här gången gjorde hon det faktiskt inte på golvet som ju alltid är mer regel än undantag när vi städar här hemma. Såg en film vid namn "Stepbrothers" med bla Will Ferrell och en av scenerna när han gnider sin pung mot styvbrorsans trumskinn gjorde att jag höll på att skratta ihjäl mig. Senast jag skrattade så gott åt en filmscen var när jag såg "Borat" och dom brottades nakna i en säng han och hans fotograf.

Tiden går fantastiskt fort och det står inte på förrän det är den 3 september. Då blir det ett 14 timmar långt musikmaraton här i Sunnansjö och det kommer att bli sjukt bra.

Eftersom det är fredag så bjuder jag på lite fredagsmys i form av en hångellåt http://open.spotify.com/track/0QIwniBJtPQsW3qcSwc8tb. Denna ballad med Helloween skulle inte sitta helt fel nästa lördag på Rockstad Falun även om jag tror att chansen är lika med noll.

Vi säger så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar