onsdag 1 juni 2011

Gräsklippning!

Detta blir mitt sista blogginlägg fram till söndag. Jag ska nämligen lämna hemmets lugna vrå och bege mig till Falun kommande helg och festivalen Rockstad:Falun. Tanken är att jag ska klä mig snyggt och propert samt vara väldigt proffesionell i mitt utförande som chaufför under festivalen. Nervös är jag dock fortfarande.

Pusselbitarna på jobbet börjar falla på plats inför sommaren. Emma som ska vara vår hjälp i sommar kommer att klara detta galant. När jag som hjälp känner mig överflödig i kassan så vet jag att det går bra.

Premiär för gräsklippning i dag. Något senare än förra året, men det må vara så. Kul naturligtvis att en av grannarna var tvungen att dra igång sin gräsklippare eftersom jag klippte gräset. Oerhört fascinerande det där och därför så klipper jag naturligtvis inte gräset när jag hör att någon av grannarna gör det.

Ta hand om er nu så ses vi på kyrkresan på söndag.

Vi säger så.

1 kommentar:

  1. Klart det går bra när jag lärt mig av världens bästa lärare! (:

    SvaraRadera