måndag 27 juni 2011

Getingstick!

Att bli stucken i huvudet av en geting när man kör in pallar på lagret är jag nog en av få som klarar av. Det gör så förbannat ont precis när fanskapet sticker och då tror man ärligt att man ska dö :). I övrigt så gick dagen på arbetet bra även om det just nu är lite rörigt efter midsommarveckan. Denna röra kommer vi dock förhoppningsvis att ha ordning på till helgen denna vecka.

I övrigt är jag tillfreds med livet och tycker det är skönt att jag inte är på plats i Borlänge där Peace & Love tagit sin början. Hörde att det var 42.000 biljetter sålda och det gör P&L till Sveriges största festival och bokningen av Bob Dylan är i ett objektivt tycke den kanske bästa festivalbokningen i Sverige de senaste tio åren. Det är inte lika uppåt i Arvika där Arvikafestivalen har ställts in och där arrangörerna kommer att begära det hela i konkurs. En musikepok går därmed i graven. Mycket cred ska i detta fall ges till Roskildefestivalen i Danmark där samtliga som köpt tvådagarsbiljetter till Arvika kan använda dessa på Roskilde i stället.

I morgon ska jag ge mig på comebackplattan Hell Yeah med Black 'n Blue i recensionsform. Kan bli spännande.

Vi säger så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar