tisdag 21 juni 2011

Leksand Superstars!

På Leksand Superstars hemsida kan man ta del av massor med info kring sveriges bästa supporterklubb. Just nu är medlemsantalet 1170 stycken och när serien startar så torde antalet medlemmar överstiga fjolårets 1736. Varför sitter jag egentligen och skriver om ishockey den 21 juni 2011?? En blandning av ADHD, Aspergers och autism kanske vad vet jag. Det jag däremot vet med absolut största säkerhet att laget i mitt hjärta heter Leksands IF och så kommer det alltid att förbli. http://www.leksandsuperstars.se/ är adressen ni använder för att visa erat intresse och bli medlem i landets bästa supporterklubb.

"Back Through Time" heter dagens platta släppt 2011 som jag synar lite närmare. Gruppen heter Alestorm och kommer från Skottland. Ska man kalla deras musik för något speciellt så ligger piratrock nära till hands. De gör ett försök att vara lite klämkäcka, men Running Wild är ungefär 1000 gånger bättre på denna grej än Alestorm. Plattan "Back Through Time" är en relativt trist skapelse med endast ett par låtar som får mig att höja på ögonbrynen. Slutbetyget stannar på 4,63 och det gör att denna platta hittills är den sämsta jag recenserat i mina tisdagsfunderingar.

Låtar topp 3:
3p The Sunk'n Norwegian
2p Shipwrecked
1p Scraping The Barrel

Tidigare Recensioner:
Bad Habit- Atmosphere (4,84)
Benedictum- Dominion (5,38)
Bloodbound- Unholy Cross (5,54)
Bullet- Highway Pirates (4,90)
Burzum- Fallen (5,28)
Amaranthe- S/T (5,25)
Cavalera Conspiracy- Blunt Force Trauma (6,00)
Agnostic Front- My Life My Way (4,69)
Avantasia- The Flying Opera (Live) (4,94)
Axenstar- Aftermath (5,80)
Children Of Bodom- Relentless Reckless Forever (5,11)
Arch Enemy- Khaos Legions (5,21)

Vi säger så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar