fredag 9 september 2011

Idol!

Jag brukar inte titta på IDOL, men gjorde i kväll ett undantag. Det var ungefär lika som det alltid varit förutom att nu sitter Alexander Bard i juryn och han är hur jävla bra som helst. Snacka om att inte linda in sina sågningar utan det handlar om raka och ärliga sågningar rakt av. Det kan faktiskt hända att jag tittar på IDOL fler gånger under uttagningarna. Sen när det blir seriöst så är det inte lika roligt längre.

"-Dom kallade mig tondöd", ha ha ha ha ha ha jävla sopa.

Det är idag dags att jag ger min syn på Leksands nummer 13. Jon Knuts föddes den 4 februari 1991 och han kommer från Malung. Grovjobbare Knuts blev en stor favorit hos fansen på Norra stå förra säsongen och förhoppningen är att Jon ska ta ytterligare ett kliv i sin utveckling. Försäsongen detta år har gjort att många inklusive mig sätter ett stort utropstecken i samband med Jon Knuts namn. Nu är han inte bara grovjobbare utan också skyttekung tillsammans med Jens Bergenström. Sex mål var har dessa herrar gjort och ser man till hockeyallsvenskan 2010/11 så är det redan bättre siffror. Fyra mål blev det på 48 matcher förra säsongen och lägger man till elva assist så blir totalpoängen 15 för den gode herr Knuts. Mycket spel i Power Play har det blivit och andrecoach Niklas Eriksson sa i en intervju häromdagen att han inte är speciellt förvånad över att Knuts gjort så många mål med tanke på att han har ett riktigt bra skott.
Nu är det bara ÅTTA dagar kvar.

Vi säger så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar