onsdag 23 mars 2011

Sjuk!!!

På det positiva konton har jag och äldste sonen varit till Borlänge på utvecklingssamtal. Det ser riktigt bra ut för honom så en viss stolthet har jag faktiskt. Att försöka få honom att läsa till ingenjör i slutändan ska jag gå in för.

På det negativa kontot så mår jag inte alls bra. Huvudvärk, tandvärk, örvärk och feber kunde jag gott vara utan. Tack och lov så har jag fantastiska arbetskamrater som ställer upp för mig i morgon. Det betyder att sängen kommer att få en väldigt stor uppmärksamhet efter jag fått iväg ungarna till skolan.

Man känner sig lite bättre i alla fall när Mora ligger under återigen. Det vore synnerligen trevligt om Växjö kunde peta in en puck uppe i Örnsköldsvik också.

Sen tänkte jag avsluta med att påstå att bokningen av Bob Dylan till Peace & Love är årets överlägset största festivalbokning.

Leksing tills jag dör.

Vi säger så.

1 kommentar:

  1. Krya på dig...Och lär dig gå till doktorn innan det är försent :) *kram*

    SvaraRadera