lördag 26 mars 2011

Facebook!!!

Datorer är konstiga varelser och det blev jag varse för bara en liten stund sedan när min chatt på facebook började skicka länk med virus till mina vänner. Ni som får ett meddelande på chatten från mig där det finns en länk med så säger jag bara att ge fan i att öppna den. Hur som helst så verkar det inte ha skett några jättekatastrofer för de som fått länkarna skickade till sig har tagit det med ro.

I det pågående SM-slutspelet i ishockey så har Färjestad kopplat ett järngrepp över AIK och leder nu matchserien med 3-0 i matcher efter dagens 4-2 på hemmaplan. Desto mer ovisst uppe i Norrland där Skellefteå vinner match 3 efter förlängning (2-1) och reducerar matchserien till 1-2. Jag kan sticka ut hakan och säga att Färjestad spelar SM-final medans jag inte törs tippa ett skit i den andra matchserien.

Håller mina tummar nu för att Martin St Louis ska vinna poängligan i NHL.

I kväll ska en middag bestående av Tacogratäng och sallad intagas och trevligt sällskap i form av arbetskamrat Jocke blir det också. Eftersom jag ska agera chaufför i natt så blir det dock lugnt på alkoholfronten.

Eftersom det är lördag tänkte jag bjuda på ytterligare en låt som varit placerad som nummer 100 på en Tracksårslista. Året är 1986 och låten är Rain Or Shine med Five Star http://open.spotify.com/user/vovvan02/playlist/66XMmubdR8clZmkgmEK0tb

Glöm inte Earth Hour klockan 20:30.

Just idag är Rush världens bästa band. Nedräkningen kan snart börja på allvar.

Vi säger så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar