måndag 18 juli 2011

Ledig måndag!

Sitter just nu och lyssnar på Queensryche och deras platta "Q2K". Frågan jag ställer mig är hur i helvete ett band kan bli så jävla usla med tanke på att dom en gång i tiden (1988) släppte tidernas absolut bästa platta. Jag är väl medveten om att dom aldrig kan göra ett album som ens är värt att nämnas i samma mening som "Operation:Mindcrime", men det finns inte tillstymmelse till en enda bra låt på denna platta. "Liquid Sky" är den som är minst dålig. Jag har inte hört senaste alstret och efter att ha läst Martin Carlssons recension i Expressen så känns det inte speciellt angeläget att lyssna på "Dedicated To Chaos".

Medlemsavgiften betald och likaså säsongskortet så nu börjar det suga i hockeytarmen. 61 dagar kvar nu till premiären mot Rögle. Fortfarande går det rykten om Mattias Timander, men jag tror inte det blir något med detta och ska sanningen fram så tror jag inte Mattias Timander tillför så mycket mer än rutin och det finns det i form av Johan Svedberg.

Motionsspåret har fått sig en vända även i dag, men det gick tyngre i dag än det gjort tidigare. Samtidigt så är känslan riktigt bra när man klarat av ett pass i skogen. Det gäller bara att jag behåller karaktären så jag kommer ut på min runda varje kväll och inte bara sumpar denna chans till att få upp flåset igen.

I morgon jobb igen och nu är det bara två veckor och sex dagar kvar till semestern.

Vi säger så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar