tisdag 21 augusti 2012

Tunga perioder i livet!

Rockstad:Falun är till ända och helgen var hur bra som helst där jag hade den stora äran att få forsla Crimson Glory först från Arlanda till Stockholm och dagen efter tillbaka till Arlanda. Att bandet dessutom gjorde festivalens bästa spelning var en bonus utan dess like. Som helhet så tyckte samtliga artister jag körde på att festivalen var otroligt bra organiserad och även fast både jag och festivalledningen med Krister Lindholm i spetsen vet att massor går att förbättra så är det inte det sämsta att höra att banden är nöjda. Det betyder att det sprids och andra band blir intresserade att få uppträda på en festival i norra Europa kallad Rockstad:Falun.

Om jag ska bli lite mer personlig så har mitt liv kantats av något som kallas vårdepression. De senaste åren har det peppar, peppar ta i trä varit relativt lugnt och jag har inte behövt medicinera. Perioden just nu i mitt liv är den tyngsta jag gått igenom och det är en bit att vandra innan jag kan komma till någon form av lugn igen. Känslor är saker som är farliga, konstiga och naturligtvis helt underbara också. Mina tankar och känslor finns inte på hemmaplan längre utan hos en kvinna som är betydligt yngre än mig. Hon har väckt något inom mig och fått fram känslor som jag inte trodde jag hade inom mig. Allt borde vara frid och fröjd, men jag lever tillsammans med en annan kvinna och då blir det genast en aning mer komplicerat. Jag har bestämt att jag ska följa mitt hjärta och se vart det tar mig.

Vi säger så.

1 kommentar:

  1. Jag älskar dig hjärtat & jag är så glad att det är du och jag.
    Du gör mig till världens lyckligaste tjej ♥

    SvaraRadera