torsdag 16 augusti 2012

På plats i Falun!

Rockstad:Falun har startat idag och jag ämnar jobba åt festivalen även i år. Att få vara ledig från sitt ordinarie jobb för att åka till Falun och vara chaufför åt artisterna som uppträder på festivalen är något som enbart är hedrande och dessutom fantastiskt kul. Precis i detta nu så sitter jag och funderar på om det inte börjar bli dags att ta sig till Lugnet för att beskåda Nocturnal Rites. Jag ska försöka skaka liv i min vän Johan Pellas bara och höra om han ska följa med. Han är lite trött :)

Vädret är stabilt och prognoserna talar om slutsålt i dagarna tre och det vore fantastiskt. Dark Funeral ska avsluta denna första kväll. I morgon kväll stänger D-A-D och jag antar att det blir massor med bomber och granater på lördag kväll när Sabaton tar Rockstad:Falun 2012 i mål.

Vi säger så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar