onsdag 11 januari 2012

Elgiganten!

Sitter här och lyssnar på Entombed för att få upp adrenalinet ifall det ska krånglas på Elgiganten idag. Mina döttrar fick en CD-spelare i julklapp inköpt på Jula i Borlänge. Den funkade jättebra fram till det att det skulle bytas låt. Då dog den bara. Den lämnade jag tillbaka och fick pengar tillbaka.

Vi åkte i stället in till Elgiganten i Ludvika förra veckan för dom hade erbjudande på sin mellandagsrea och den var naturligtvis slut och erbjudandet gällde då inte längre. Det slutade i alla fall med att dom visade lite servicekänsla med tanke på att jag fick betala det pris som gällde under rean och så skulle dom beställa hem en CD-spelare till denna vecka. Nu åker jag strax och hämtar barnen och sen åker vi in till Ludvika och hämtar den beställda CD-spelaren. Det är här jag har lite förutfattade meningar och tror att det kommer att strula till sig. Därför passar Entombed bra så jag kan bli ond på ett legitimt sätt.

Kiss chefade på Hårdrockens Historia på SVT 1 i går.

Vi säger så.

1 kommentar: